Karneval

I fredags åkte Elin och jag till IKEA för att äta lite god mat och köpa mat på IKEA FOOD. Det var mysigt men det blev ingen räckmacka då heller. Vi får ta och åka dit tidigare någon dag innan skolan istället.
Efteråt åkte vi hem till Shin för lite småfest. Vi var inte så många men det var mysigt!

Igår var det karneval här. Grymt häftigt! Spanjorerna vet hur man festar.

Jag orkar inte skriva så mycket mer så här får ni lite bilder:



Fredag



Elin och jag vid IKEA




Prinsesstårta <3




Det var kallt när vi väntade på bussen hem...




Den här gigantiska bilden skrämde skiten ur mig, haha


Lördag



Galet mycket folk


































Kommentarer
Postat av: mamma

karnevalen ser galet rolig ut!

ha en bra vecka,

kram mamma

2010-02-14 @ 16:20:33
Postat av: Anonym

vilka häftiga bilder kram farmor

2010-02-14 @ 17:23:07
Postat av: Magnus

Hola



Karnevalen måste varit rolig...

Goa foton.



Ha det gott



Pappa

2010-02-16 @ 13:14:45
Postat av: Anonym

härliga bilder hemma bara det snöar hoppas du har det bra kramar från Sandared

2010-02-21 @ 17:23:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0