xill

Så igår blev det förfest med Jon sen gick vi till Joy. Vi kom in gratis på Joy vilket var jäkligt värt. Det enda vi behövde betala för var att hänga in jackan. Så hela kvällen gick alltså på 15 kr. Me encanta Madrid.
Joy var kul, plus att vi träffade en kille som var jättelik Michael Jackson så Jon frågade om vi kunde få ta ett kort på honom, haha. Lägger upp kortet sen när jag fört över det.

Idag trodde jag det skulle vara jättefint väder så Jon och jag tänkte ses i parken och chilla i solen. När vi träffades började det ösregna så vi fick gå runt ett tag i regnet innan vi hittade en bar. När det slutat regna gick vi till Burger King och köpte glass. Tydligen så är det gratis glass på Ben&Jerrys på tisdag så ni förstår ju vart jag kommer vara! Sjukt synd att de inte har Half Baked dock.

Ikväll bli det typ chillkväll hos Jon. Vi är båda ganska trötta efter igår och jag är inte så sugen på fest ikväll också.

Denna helgen åker Elin iväg någonstans med skolan så jag har lägenheten för mig själv, ganska nice. Inte för att det spelar någon större roll med tanke på att jag får min "egen-tid" varje dag när hon är i skolan och så rolig är den inte. Det hade varit lite roligare att ha lägenheten för mig själv om Tracy var hemma men hon har självklart åkt iväg denna helgen.

Buen fin de semana! Xiao

Kommentarer
Postat av: mamma

Bra att det blev en både billig o bra utekväll!

Vi var hos våra kära grannar igår (Carina o Mikael) o drack lite vin o hade allmänt mysigt.

Idag är det städdag på Hedvägen o solen skiner!

bamse kram från mamma

2010-04-24 @ 09:36:28
Postat av: Anonym

har varit en promenad i det vackra vädrettyvärr är det kallt i vinden ha det så kul kram farmor

2010-04-24 @ 16:13:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0