Tråk

Jag vaknade kvart i nio av ett sms från mamma sen kunde jag inte somna om så vid nio bestämde jag mig för att gå upp och göra lite vettiga saker istället. Så jag satte igång en maskin tvätt och kollade på Sex and the city.
Dock hänger tvätten ute just nu och det ösregnar. Jag kan inte ta in den heller eftersom det låter så mycket och jag kan tänka mig att grannarna skulle bli ganska sura.

Jag åkte till skolan idag och fick äntligen fixat mitt diploma, måste dock dit ännu en gång imorgon och hämta det.
Efter jag fixat med det träffade jag Maria och en tjej från Luxemburg och fikade med dem. Det var kul!
Runt 5-tiden kom jag hem igen och satte igång med att städa hela lägenheten. När jag äntligen var klar kollade jag på det nya Gossip Girl avsnittet sen har jag bara suttit och målat lite skit. Jag har varit oerhört uttråkad ikväll, men imorgon åker jag förmodligen med Tracy till Islazul!

Buenas Noches!

Kommentarer
Postat av: mamma

Morning "Tråk-Fia!!

Det var inte meningen att väcka dig med mitt sms....

Alla dagar kan inte vara toppen, ibland regnar det o är allmänt trist.

I Vbg är det dock strålande solsken och det mesta ganska bra,

bamse kram från din bästa mamma!

2010-04-14 @ 08:09:14
Postat av: Anonym

god morgon vaknade tidigt idag ,bakade toscamuffins till fredagskakan på jobbet.nu ska jag hinna städa lite innan jobbet i eftermiddag.Ikväll kommer Linnea och ska sova över . Ha det så bra kramar från Sandared

2010-04-14 @ 09:16:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0