Lunes y martes

Igår vaknade jag redan vid halv nio så jag gick upp, åt frukost och gick sen ut till parken och sprang +promenera i drygt 1 timme.

På eftermiddagen träffade jag Tracy. Vi gick till Dunkin och köpte kaffe och donut sen drog vi vidare till 100 Montaditos där Tracy köpte en jäkla massa mat och jag una jarra de Sangria. Det var härligt väder så man kunde sitta ute på uteserveringen. Jättemys! Efter det drog vi vidare till parken där vi målade och pluggade lite spanska.
På kvällen försökte jag skypa med Maja men det gick inte så bra tvärr. Skype suger ibland alltså.
Redan vid drygt efter 12-tiden var jag jättetrött och gick och la mig. Däckade direkt.

Idag vaknade jag vid 12:15, hade satt klockan på 10:30 men jag somnade om.
Det blev i alla fall lunch direkt och efter det sökte jag in till Komvux. Så förhoppningsvis blir det att jag läser Naturkunskap B i höst och sen nästa vårtermin blir det arbetsterapeututbildningen för mig! Dock är jag rädd att jag kommer få plugga i typ Luleå eller Umeå för det är där det är lättast att komma in. Men det löser sig. Känns skönt att jag äntligen börjar veta vad jag vill och att detta faktiskt känns rätt.

Idag fick jag äntligen mitt brev från Martina också, så jag gick ut i parken, läste det och svarade direkt! Gud vad jag saknar den bruttan. Men idag är det bara exakt 2 veckor kvar tills jag åker och hälsar på henne! Fy vad jag längtar.
Vid fyra-tiden åkte jag in till Sol för att kika lite i affärer, mest för att ha något att göra. Vid fem-tiden ringde Tracy så jag mötte henne och hennes två kompisar. Vi gjorde väl inget speciellt; satt och prata, kollade klipp på youtube o.s.v. Det var nice i alla fall.

Nu är klockan plötsligt 03:00 och jag skall gå och sova tänkte jag.
Buenas Noches!

Kommentarer
Postat av: mamma

Hej lilla nattugglan!

Jätte kul att du vet vad du vill läsa framöver.

I dag har jag varit i Göteborg, mycket blandat väder: reg, solsken, snö och hagel!

Kram,

mamma

2010-04-21 @ 15:46:42
Postat av: Anonym

hej håller med mamma om det där med nattuggla .Här hemma är det iskallt så jag är avundsjuk på dig.Imorgon ska Maria och jag åka tillUlrisehamn och kolla i affärer kram farmor var rädd om dig

2010-04-21 @ 18:21:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0