Kortfattat

Igår blev det choklad och RENT. En jäkla bra filmen som man verkligen borde se om man inte redan sett den.

Vid 12-tiden var jag jättetrött och gick och la mig, kunde dock inte somna förens vid halv 4-tiden. Ganska ovärt.

Idag vaknade jag i alla fall vid 15:00. Tog en promenad in till centrum och kollade i lite affärer.

På kvällen bjöd Elins syster och hennes kompis Elin och mig på restaurang. Det var mysigt och jättegott!
Nu är jag jättetrött och funderar på att lägga mig. Hur jag kan vara trött när jag vaknade 15:00 är frågan.
Imorgon vet jag inte riktigt vad som händer. Vädret skall i alla fall fortsätta vara skit så hänga ute i solen blir det inte.

Buenas Noches!


Kommentarer
Postat av: mamma

Visst är RENT bra.

Hoppas du kan sova bättre framöver.



ha det bra,

bamse kram från mamma

2010-04-19 @ 08:47:26
Postat av: pappa

Hola Frida



Visst är Gratis gott, och jag tror att det var riktigt gott de bjöd på + mysigt.

Rent har vi sett på teatern, och den var bra.

Nu skall jag ut i solen och få frisk luft.



Kram



Pappa

2010-04-19 @ 12:12:01
Postat av: Anonym

hej härligt att bli bjuden. Här hemma är det iskallt men soligt Julia ska sova här inatt som vanligt på måndagar .Var rädd om dig kramfarmor

2010-04-19 @ 21:16:20
Postat av: Anonym

hej härligt att bli bjuden. Här hemma är det iskallt men soligt Julia ska sova här inatt som vanligt på måndagar .Var rädd om dig kramfarmor

2010-04-19 @ 21:20:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0