Galenskap i Madrid

Så igår kväll gick jag hem till Ben och Jon för lite chillkväll. Efter några drinkar blev vi lite lulliga så det slutade med att vi gick ut trots allt. Vi hamnade på den irländska baren Dubliners där vi träffade massa kul folk.
När baren stängde strosade Ben och jag runt och drack öl från kineserna på gatan. Jäkligt grym kväll. Väldigt typiskt här i Madrid att det slutar så. En anledning till varför jag håller Madrid så kärt.

Ikväll skall jag ut med killarna igen och förhoppningsvis blir det lika kul som igår. Det är ju trots allt lördag idag.

Här kommer lite bilder från JOY i torsdags:



Så på Joy dansar tjejer i underkläder på scenen och i princip alla med vita tröjor är killar.



Jon och "Michael Jackson", hahah.


Kommentarer
Postat av: jullebulle

du har fått så fiiint hår nu :)

miss you <3

2010-04-24 @ 23:45:11
Postat av: pappa

Hola Frida



Kul att du har kul i Madrid.

Här hemma skall vi hälsa på farmor och farfar i Espevik + en gammal jobbarkompis kommer och hälsar på.



Ha det gott



Pappa

2010-04-25 @ 08:11:22
Postat av: mamma

Hallå snygging!

ja, du är verkligen jätte snygg på bilderna du lägger upp. Städdagen gick bra igår.

Hoppas även din lördag blev bra.

Kram, mamma

2010-04-25 @ 10:57:07
Postat av: Anonym

toppen att du verkar hakul .Ska gå ochlägga mig imorgon ska vi fira Fredrik 35 god natt kramar från badv

2010-04-25 @ 21:57:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0