Bra dag

Har haft en jäkla bra dag idag.

Jag åkte till skolan för att fixa med mitt diploma men det gick inte så bra så Elin skall hjälpa mig imorgon. Efter det tog jag en fika med Maria, en annan svensk tjej på skolan.
På väg hem från metron ringde Tracy och undrade om jag ville ses och måla lite i parken. Så vid kvart i sex mötte jag upp henne i Retiro där vi målade och hade allmänt kul. Senare blev vi hungriga och köpte kebab och sen donuts. Efter drog vi hem till henne och hängde med hennes grannar. Vi gjorde inget speciellt, bara pratade skit och kollade på spansk såpa typ. Jäkligt trevligt i alla fall. Jag fick en fin kommentar av hennes granne också:
I've never met anyone like you. I like that!

Än så länge har jag inte blivit galen av ledigheten, dock skall det vara regn och dåligt väder i över en vecka nu ungefär. Vi får väl se hur det blir då. Jag är i alla fall glad att jag börjat hänga med Tracy. Hon slutar sina lektioner vid 1 vilket betyder att jag har någon att umgås med här på dagarna!

Nu är jag trött och skall sova. Imorgon skall jag städa, mindre kul. Förmodligen kommer det ändå regna så skitsamma.

Ciao cariños:)


Kommentarer
Postat av: pappa

Hola Frida



Gött att du har det bra och har kul.

Far-Far Rune hälsar, han frågar jämnt hur du har det.



Kramar



Pappa

2010-04-13 @ 11:00:47
Postat av: mamma

Kul att du har en kompis att umgås med på dagarna, hoppas det gått bra med städningen!



Kram, mamma

2010-04-13 @ 16:43:47
Postat av: Anonym

lycka till med städningen och ha det så gott kram farmor

2010-04-13 @ 18:13:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0