Lovebirds

Igår gick James och jag äntligen ut och det var underbart.
Idag fick jag två kramar av honom i skolan och jag är så förälskad att jag nästan spricker!!

Annars så har dagen varit hyfsat seg med tanke på att jag kom hem sent och inte sovit så bra i natt.
Sandra och jag åkte in till centrum efter skolan och åt donuts och kika lite i affärer. På vägen hem gick jag förbi affären för att handla flingor och stötte på Elin. Lyckades få köpt massa annat så nu ska jag satsa på att göra kyckling i currysås någon dag!

Klockan är bara halv tio och jag vill antingen att James ska ringa eller att dagen ska gå över så det blir imorgon. För imorgon kommer jag förhoppningsvis träffa honom plus att favoritkusinen kommer på kvällen!

Elin och jag har f.ö köpt en dammsugare så det blir rent nu när kusinen kommer och hälsar på.

Adiós!

Kommentarer
Postat av: Anonym

jättebra kul att städa det har jag ocksågjort idag vi ska skjutsa julia imorgon sedan blir det kungsmässan och espevik det blir nog tapas i kungsbackakram farmor och farfar

2009-10-22 @ 21:44:50
Postat av: mamma

Härligt med kramar i skolan!

Duktigt att ni köpt dammsugare o ska städa innan besöket.

Ha det riktigt bra med kusinen!

Bamse kram från mamma

2009-10-23 @ 09:28:36
Postat av: martina

ååååååååh! jag är så glad för din skull!

Och våran hästfarms :P

2009-10-23 @ 22:55:37
Postat av: Nathalie

ååh vad roligt det låter frida och lycka till med kärleken nu^^ ge järnet^^



sv: ja återträff hade varit nice, jag får la komma ner till dig och elin innan ni flyttar:D

2009-10-27 @ 07:33:46
URL: http://liborius.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0