El Rastro

Idag gick Elin och jag upp klockan halv åtta för att gå på marknaden El Rastro.
När vi kom dit var det inte så många som hunnit hänga upp saker så vi gick till en kvarterskrog och köpte Churros med varmchoklad. Varmchoklad här är verkligen sjukt god. Tjock och chokladig. Inte någon jäkla oboy här inte!
Efteråt hade det satts upp jättemycket så det var bara att gå runt och kika. Vi fick båda köp riktigt mycket och för bra priser!
För ca 47 euro fick jag detta:



Det första jag hittade var denna charmiga popart-aktiga väskan.



En plånbok till alla dessa jäkla mynt man får här.



Benvärmare nu till hösten, okej det är fortfarande runt 25-30grader här men ändå!



Underbar väska



Liten väska till MP3n



Klänning som är storlek XL och inte barnstorlek...hah



Tillsist en spanskbarnversion av En midsommarnattsdröm av Shakespear, haha.

Kommentarer
Postat av: Boel Ny

kulatt shoppa förstår jag hemma har det varit jättefint höstväder varit på långpromenad med maria och på thai silk med farfar och fredriks familj ha en bra vecka kramar från sandared

2009-10-18 @ 21:11:13
Postat av: mamma

Visst är det härligt att shoppa, Erik o jag har haft en fantastisk shoppinghelg i Stockholm. hade dock gärna haft ert sköna väder!

2009-10-19 @ 12:46:12
Postat av: Jennifer

Exakt det mönstret som det var på väskan har jag på en kudde, fast det är inte samma färger. Min är bara vit, svart och röd. NICE!

2009-11-14 @ 13:00:22
URL: http://yenyen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0