Sammanfattning

Sammanfattning av de senaste dagarna:

Onsdag:



Innan dejten med James


Fredag
: Skolan var ganska rolig och efter träffade jag James och han var lika söt som vanligt. Vi satt och prata sen hade vi följe till metron. Jag tog metron till flygplatsen och hämta upp Julia. På kvällen åt vi kebab men Julia mådde inte bra så vi var bara hemma och tog det lugnt på kvällen.

Lördag: Min födelsedag! Farmor o farfar ringde och sjöng så fint för mig. Sen åkte vi in till centrum och shoppade loss. Jag hittade massa fina grejer. Madrid är farlig för min plånbok. Men det var ju trots allt min födelsedag.
När vi kom hem gick vi ut i värmen och chilla i parken.
På kvällen gick Julia, Lucy, Sandra och jag ut och åt på restaurang. Elin mådde inte bra så hon stannade hemma. Det blev en lugn kväll med god mat och vin. Den kommande helgen ska det firas med lite mer party!

Söndag: Klockan ställdes lite för tidigt för min smak men det blev i alla fall El Rastro-marknaden. Det var härligt väder och ganska lagom med folk.
Efteråt var jag duktig och lagade kyckling i currysås med pasta.



Jag har blivit lite duktigare med maten nu faktiskt. Det känns väldigt bra. Förra helgen var nog droppen när jag gick till affären och trodde jag skulle svimma.

Måndag: Vi åkte in till centrum och Julia fick handlat massor av saker nu när det var sista dagen hon var här. Det var skitkul!
På kvällen gick vi ut och åt kebab!

Tisdag: Nu har Julia åkt hem och det känns lite trist. Det är tur att jag får träffa James idag annars hade jag nog varit superledsen.
Det har varit skönt att umgås med någon som man känner så bra och har känt så länge. Det är hela tiden nya människor här så ja, det var skönt. Det har varit jätteroligt att ha henne här i alla fall!

Här kommer lite bilder:



Julia



Retiro



Retiro - Killarna i båten närmast vinkade väldigt glatt åt oss!



Julia på Sol



Den charmiga TIO PEPE skylten



Sol



Häststatyn på Sol



Jag är superkär i paljetter. Här tog jag på mig alla mina paljettsaker, snyggt. Haha.
Skor, shorts, jacka, slips och mössa.



Man blir lite snål när man måste betala allt själv..

Kommentarer
Postat av: mamma

Kul att du haft det bra under Julias besök och bra jobbat att du bättrat dig med maten.

tag väl hand om dig, kramar i massor från mamma

2009-10-27 @ 18:37:35
Postat av: Anonym

jättefina bilderoch kanon att ni haft roligt så nu blir det att pluggakram farmor

2009-10-27 @ 22:10:48
Postat av: cassandra

åååh paljettjackan!!!!!!

puss

2009-10-28 @ 23:04:48
URL: http://negativism.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0