6

Detta är första söndagen på länge som jag inte känt den där typiska "söndags-ångesten". Det har varit 27 grader och sol idag så jag gick ut och satte mig i parken med spanskaboken, cosmopolitan och kakor (mini oreos).
Imorgon ska vi till skolan och göra prov. Det ska bli väldigt roligt faktiskt fast jag är lite nervös inför den muntliga delen. Jag har gjort klart hela min spanskabok jag tog med mig. Jag kan mycket mer än jag trodde faktiskt!

Nu lyssnar jag på Shakira på spanska och snart bli det bacon. Jag har inte testat spaniens bacon än, får se om de blir godkända.


Förresten så har jag adressen hit också så om någon vill ha den är det bara att säga till!

Ciao!

Kommentarer
Postat av: mamma

Hoppas de spanska baconen är lika goda som de svenska!

Stort lycka till i skolan, det kommer gå jätte bra, som du själv skriver: du kan ju mycket mer än du trodde!

2009-10-04 @ 19:53:09
Postat av: Krister

Hej Frideli, här rasar höststormen. Du har valt rätt land. Hoppas att allt är bra. Love hälsar.

2009-10-04 @ 20:00:52
Postat av: Nathalie

heej:D denna bloggen kommer jag lätt följa;)

det verkar som att ni har det superbra^^ hälsa elin!

2009-10-04 @ 20:36:15
URL: http://liborius.blogg.se/
Postat av: Frida

Åh vad roligt!:D

Hon hälsar tillbaka;)

2009-10-05 @ 11:42:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0