4

Klockan är kvart över elva på morognen och jag har sovit så jäkla skönt i natt. Dagen innan kom vi hem klockan kvart över fem på morgonen så vi var helt slut igår. Vi var ute på lite olika pubar och träffade lite folk och sånt. Hur kul som helst att få träffa lite nya människor.
Så igår gjorde vi i princip ingenting. Vi fixade tunnelbanekort och chilla i Retiroparken. Det är jättefint väder här, klarblå himmel och varmt.
Idag ska vi in till centrum och gå runt i lite affärer. Jag behöver köpa lite nya kläder sen så måste vi storhandla eftersom allt är stängt här i morgon för det är söndag.

På måndag börjar skolan och jag börjar faktiskt bli lite nervös nu. Men jag tror det kommer gå bra!
Nu ska jag kolla på biljetter hem i jul!

Ciao!

(Grattis Maja på 20-årsdagen! <3)

Kommentarer
Postat av: majabaja

Låter ju hur bra som helst där, trots all drama:) Tack för grattiset, nu ska jag fixa iordning mig för FRAT-party at MIT :D:D:D

2009-10-03 @ 23:36:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0