VIP



I fredags var det lite hemmafest hos Eric. Det var sjukt roligt, så underbara människor. Jag har inte skrattat så mycket på länge!

Igår drog Sandra och jag till ett stort diskotek här i Madrid: PACHA
Det är snordyrt men tack vare att Sandra känner en spanskkille med bra kontakter lyckades vi komma in helt gratis plus in på VIP där vi fick alla drinkar gratis. Det blir inte bättre!
Musiken var skitbra men folk var lite dålig på att dansa i början..
Jag fick i alla fall träffat en jättesöt spanjor som jag verkligen hoppas kommer höra av sig. Annars får jag väl se till att göra det själv..

Imorgon är det fiesta så vi är lediga från skolan, asskönt. De har typ ledigt varannan måndag här i Spanien p.g.a alla helgon de firar, jag klagar inte.
Snart skall jag i alla fall ut med Sandra och några fransmän som jag inte träffat än. Det blir säkert trevligt.



Fult VIP-band, men vi var vip och det är coolt!

Adiós!

Kommentarer
Postat av: Anonym

hej det är bra med kontakter.själv ska jag på apt dötrist.har bakat kanelbullar så nu blir det fika kramar från sandared

2009-11-09 @ 16:04:58
Postat av: mamma

Oj, vilken partypingla!

Kul att vara VIP-gäst!

Vilket långt hår du fått, jätte snyggt, ha det bra, var rädd om dig!

2009-11-09 @ 17:30:31
Postat av: cassandra

Haha, jag tänkte också säga att du har fått väldigt långt hår!

Din klänning är jättefin f.ö!

Pusssssss

2009-11-09 @ 18:21:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0