IKEA

Så igår åkte Elin och jag till IKEA. Vi var båda väldigt exalterade!
När vi kom dit var planen att äta lite typisk svensk mat. Det blev Paella för min del, första gången också. Det var kanske inte riktigt på IKEA som jag förväntade mig att äta paella för första gången, men god var den. Elin var i alla fall lagom svensk och köpte en räkmacka. Till efterrätt köpte jag prinsesstårta. 1 euro och jättegod!

Efter maten gick vi in och handlade en jäkla massa saker. Så mycket att vi ärligt talat knappt kom hem. Alla skrattade åt oss på metron, vilket var förståligt.



Jag fick köpt:
Kudde
Örngott
Filt
Ramar
Doftljus
Kakformar
Vispar
Handduk
Matlådor
2 bunkar

Sen så kunde jag självklart inte låta bli att köpa svensktgodis och liknande:



Singoalla
2 julmust
Daim
Marabou mjölkchoklad
Juleskum
Ahlgrens bilar
2 påsar chips
Knäckebröd
Sylt
Almondy daimtårta
Gula snören

Vi köpte även ett tvättställ, en balja för nytvättat och diskställ.



Adiós!

Kommentarer
Postat av: Anonym

ni verkar ju vara riktigt husliga.själva har vi ätit smågodis såvi nästan spyr .ha en bra helg kram

2009-11-07 @ 08:32:21
Postat av: Nathalie

sv: eller hur;) jag blev så glad när jag såg den!

juleskum e bäst<3

2009-11-07 @ 22:58:19
URL: http://liborius.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0